Če ste pri naročilu izbrali plačilo na račun, bo vaše naročilo poslano takoj, ko bo plačilo nakazano na naš račun. Običajno traja 24 ur (med delovnimi dnevi), da je plačilo nakazano na naš bančni račun. Ob vikendih in praznikih se ta čas podaljša, saj se bančna nakazila v teh dneh ne nakazujejo. Vedno preverite variabilni simbol, če ste vnesli napačen variabilni simbol, plačilo ne bo obdelano. V tem primeru nam pošljite potrditev plačila po email, saj bomo morali plačilo poiskati ročno.
KAKO LAHKO PLAČAM SVOJE NAROČILO?
Za plačilo naročila lahko uporabite naslednje načine plačila:
plačilo ob dostavi
plačilo z bančnim nakazilom
plačilo s kreditno kartico
PayPal
Google Pay
Apple Pay
KJE LAHKO NAJDEM RAČUN ZA SVOJE NAROČILO?
Račun za naročilo boste prejeli po email takoj, ko vam ga bomo poslali.
POŠILJANJE
KAKO DOBIM BREZPLAČNO DOSTAVO?
Ob nakupu za vsaj 50 € boste prejeli brezplačno dostavo.
KAKO LAHKO SPREMLJAM LOKACIJO PAKETA?
Najpozneje 24 ur po oddaji naročila boste v svoj e-mail predal prejeli informacije o paketu in povezavo za sledenje. Ko je naročilo oddano, dostave ne moremo pospešiti, zato priporočamo, da se obrnete neposredno na prevoznika, če dostava traja dlje.
ZAMENJAVA IN VRAČILO
BLAGO, KI GA ŽELIM ZAMENJATI
Z izdelkom niste zadovoljni in ga želite zamenjati za drugega? Neuporabljen izdelek lahko udobno vrnete tako, da ga pošljete na naš naslov v Ljubljani. V primeru, da želite zamenjati kupljeni izdelek, nam pišite na [email protected]. Če menite, da ste izdelek naročili za napačen model, vas bomo prosili, da model najprej preverite. Izdelke lahko zamenjate do 100 dni od prejema naročila.
Pogosto se zgodi, da stranka naroči izdelek za napačen model telefona. Nič ni narobe, na trgu je na stotine modelov telefonov, tabličnih računalnikov in ur, njihove oznake pa so si pogosto podobne, kar je lahko zmedeno. Zato vas bomo prosili, da najprej preverite, ali je izdelek, ki ste ga naročili, pravilen.
Oznako modela naprave (mobilni telefon, tablični računalnik, pametna ura) najdete na škatli naprave ali v nastavitvah v razdelku nastavitve - informacije o napravi. Lahko nam tudi pošljete fotografijo škatle z zadnje strani - na zadnji strani boste našli natančno oznako modela. Nato vam bomo svetovali pri izbiri ustreznega izdelka.
ŽELIM VRNITI BLAGO
Izdelek ni po vašem okusu in ga želite vrniti? Neuporabljen izdelek lahko priročno vrnete na naš naslov v Ljubljani. V primeru, da želite vrniti kupljen izdelek, nam pišite na [email protected].
Izdelke lahko vrnete v 14 dneh po prejemu naročila. To ne velja za nakupe, opravljene z identifikacijsko številko.
Pogosto se zgodi, da stranka naroči izdelek za napačen model telefona. Nič ni narobe, na trgu je na stotine modelov telefonov, tablic in ur, njihove oznake pa so si pogosto podobne, kar je lahko zmedeno. Zato vas bomo prosili, da najprej preverite, ali je izdelek, ki ste ga naročili, pravilen.
Oznako modela naprave (mobilni telefon, tablični računalnik, pametna ura) najdete na škatli naprave ali v nastavitvah v razdelku nastavitve - informacije o napravi. Lahko nam tudi pošljete fotografijo škatle z zadnje strani - na zadnji strani boste našli natančno oznako modela. Nato vam bomo svetovali pri izbiri ustreznega izdelka.
KONTAKT
KAKO STOPITI V STIK Z NAMI?
Če imate druga vprašanja, se lahko z nami obrnete na več načinov:
Ja. Če ste servis, trgovina, šola ali druga ustanova ali večja stranka, vam bomo z veseljem pripravili privlačne količinske popuste. Kontaktirajte nas na [email protected]. V e-poštno sporočilo navedite izdelke in količine, ki jih želite naročiti.
NAROČILO
ALI SE MORAM REGISTRIRATI?
Ne, za oddajo naročila se vam ni treba registrirati. Vendar boste z registracijo pridobili ugodnosti:
možnost shranjevanja naslova za pošiljanje (pospešuje izpolnjevanje podatkov za prihodnja naročila).
možnost spremljanja statusa naročila v svojem računu
možnost prenosa računov
pridobite pregled nad svojimi naročili
NE MOREM USTVARITI NAROČILA
Če nimate izkušenj s spletnim naročanjem, bomo z veseljem uredili naročilo za vas. Samo pošljite nam e-poštno sporočilo na naslov [email protected]. V elektronskem sporočilu obvezno navedite:
izdelek, ki ga želite naročiti (povezavo / kodo izdelka / ime izdelka)
podatke o dostavi, vključno s telefonsko številko in e-pošto