FAQ
KOLIKO ČASA TRAJA PLAČILO Z BANČNIM NAKAZILOM?
Če ste pri naročilu izbrali plačilo na račun, bo vaše naročilo poslano takoj, ko bo plačilo nakazano na naš račun. Običajno traja 24 ur (med delovnimi dnevi), da je plačilo nakazano na naš bančni račun. Ob vikendih in praznikih se ta čas podaljša, saj se bančna nakazila v teh dneh ne nakazujejo.
Vedno preverite variabilni simbol, če ste vnesli napačen variabilni simbol, plačilo ne bo obdelano. V tem primeru nam pošljite potrditev plačila po email, saj bomo morali plačilo poiskati ročno.
KAKO LAHKO PLAČAM SVOJE NAROČILO?
KJE LAHKO NAJDEM RAČUN ZA SVOJE NAROČILO?
Račun za naročilo boste prejeli po email takoj, ko vam ga bomo poslali.
KAKO DOBIM BREZPLAČNO DOSTAVO?
Ob nakupu za vsaj 50 € boste prejeli brezplačno dostavo.
KAKO LAHKO SPREMLJAM LOKACIJO PAKETA?
Najpozneje 24 ur po oddaji naročila boste v svoj e-mail predal prejeli informacije o paketu in povezavo za sledenje. Ko je naročilo oddano, dostave ne moremo pospešiti, zato priporočamo, da se obrnete neposredno na prevoznika, če dostava traja dlje.
BLAGO, KI GA ŽELIM ZAMENJATI
ŽELIM VRNITI BLAGO
KAKO STOPITI V STIK Z NAMI?
ALI NUDITE KOLIČINSKE POPUSTE?
Ja. Če ste servis, trgovina, šola ali druga ustanova ali večja stranka, vam bomo z veseljem pripravili privlačne količinske popuste. Kontaktirajte nas na [email protected]. V e-poštno sporočilo navedite izdelke in količine, ki jih želite naročiti.
ALI SE MORAM REGISTRIRATI?
- možnost shranjevanja naslova za pošiljanje (pospešuje izpolnjevanje podatkov za prihodnja naročila).
- možnost spremljanja statusa naročila v svojem računu
- možnost prenosa računov
- pridobite pregled nad svojimi naročili
NE MOREM USTVARITI NAROČILA
- izdelek, ki ga želite naročiti (povezavo / kodo izdelka / ime izdelka)
- podatke o dostavi, vključno s telefonsko številko in e-pošto
- način prevoza in plačila